Peach melba?

Fråga mig inte varför jag skrev Peach mebla som rubrik. Det var något jag bara fick för mig att skriva för en cidersort jag gillar heter så och en sån cider står i hyllan här. Fan, nu behöver ni ju inte fråga. Nu sa jag ju det. men skitsamma.. nu går vi över till dagens äventyr.. eller vad man nu kallar det. inte äventyr men vi kan kalla det det.


Kom hem från skolan för en stund sen. Har ingen huvudvärk idag! Skönt det, vi hade dans idag också och min träningsvärk är inte kvar heller. Dansen var rätt kul idag. Vi blev indelade i grupper. Vi började på en ny dans och nu ska varje grupp göra egna rörelser som ska läggas till i den riktiga dansen, så vi ska alltså själva vara med och koreografera. Sista måndagen denna månaden ska vi även kolla på en dans föreställning där det dansas modern dans, det blir nog kul att se på.


Vet inte riktigt vad som händer sen. Vi hämtade ut Daniels laptop idag! Så det kommer att hända ltie grejjer här på bloggen med design och annat snart. Även mer uppdatering! Fast en dålig nyhet med det är att dom har bytt hårddisken i laptopen så allt, precis ALLT är borta. Alla mina bilder, mina brushes, mina designer och allt jag använde för att fixa bloggen. Men jag får helt enkelt finna mig i situationen och skaffa nytt! För kamera finns ju, och brushes med mera kan jag också fixa. Sen har vi en del på Daniels externa hårddisk, så det ska nog lösa sig. Om ni skulle vilja ha hjälp med någotså säg till! Kan hjälpa till att göra en header eller en enkel design, väldigt enkel och lite annat smått. Nu ska jag fixa lite annat och sen ska jag nog spela lite cs. :D


Alltid roligare om det finns en bild med i inlägget? eller? Fast borde ju tagit en bild som passar in på det jag har skrivit en whatever, det är åtminstone en bild.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback