Orientering.

Godmorgon!


Det här är inte riktigt min dag. Vi ska vara i kungsbacka skogen med klassen hela dagen, och orientera. Jag är inte alls bra på det, eller jo lite men ändå. Jag och Jennika ska springa runt så vi hinner nog med en del iallafall. Får hoppas att det går bra Vi ska tydligen avra där från 9 till halv 3, jag hoppas verkligen inte att vi ska orientera hela den tiden. Orientering tar typ en timma så får se vad som händer sen, måste dra nu puss!


var du också och orientera idag? går du på aranäs?

2009-09-11 // 14:53:33

var du också och orientera idag? går du på aranäs?

2009-09-11 // 14:53:42

Går du i Linn gerlemans klass, eller i matilda bts?:D

2009-09-12 // 15:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback