Vad tycker ni?

Hellu :D

har inte skrivit här på nån månad nu. Har funderat på massa saker. ska göra en ny blogg, men vet inte vad den ska heta, har ni några förslag? vet ni någon som kan göra en bra bloggdesign gratis?

Jag har inte lust att fortsätta med denna just nu. SKa försöka skriva lite här vad som händer tills min nya blogg är fixad :) Ha tålamod.. :) Puss!


» Linn

Jag tycker du har fin design!=)

2009-10-17 // 23:25:46

hej, fin blogg du har :) jag har ett tips till dig, en sida där man samlar poäng och får hem presentkort på skor direkt hem i brevlådan. Alltså GRATIS SKOR :) Låter inte helt fel va? Bli medlem på den här länken och börja samla poäng du också!



http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=15779

2009-10-21 // 13:51:12

Fin blogg :)

Allt bra?

2009-10-24 // 20:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback