Äntligen Lördag.

Goodmorning!

hur mår ni idag?
jag mår super, de e fint väder och Jennika kommer idag!



Älsklingen väckte mig kvart över 10 och sa att klockan var 20 över 12 typ så jag flög upp ur sängen och då ser jag att den bara är kvart över 10, lite segt, fast bra ändå, vill inte sova för länge ju.

Idag så kommer Jennika hit och sover över. Så det blir en förhoppningsvis rolig och trevligt kväll med Daniel, Jennika, David och kanske Kihlberg. Jag är sjukt taggad. Det kommer bli kul dethär. Vi vet inte riktig vad vi ska hitta på men något blir det. Kanske singstar och lite sånt där. Vi kommer alltid på något. Får se när Jennika kommer, hon vet inte riktigt men hoppas det blir snart. Jag vill att hon ska komma nu men hon kan inte precis just nu, men hon kommer iallafall någon gång. Jag hade hämtat henne moppen om jag hade haft bensin. Gud, jag är nästan lite desperat efter henne.

Nu ska jag nog ta en dusch, klä på mig och sen släppa ut kaninerna, eller släppa ut do först? Jag vet inte nått gör jag, vi hörs sen! :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback