Trist...

Är det någon mer än jag som ska rå plugga idag? Har sjukt mycket läxor och annat att göra, lite tråkigt men det måste göras, eller hur?

Håller på att skriva en inlämningsuppgift i tema som ska lämnas in imorgon senast 23:59 men det går superbra så den blir jag snabbt klar med. Jag fryser och är trött,trött och åter trött, vet inte vad det är, vädret kanske? Det är mulet, grått och regnar. Hade håltimma från kvart över 11 till halv 2 idag med. De var ganska segt men den spenderade jag rätt snabbt. Jag kilade iväg från skolan till kungsmässan och testade jackan jag skulle köpa idag och så la jag undan den och sen så åkte daniels mamma och hämtade den åt mig, så nu har jag den! Ska försöka hinna med att fixa till designen idag också, vad sägs om det? Jag måste verkligen fixa till allt så att det blir snyggt och så måste jag ju försöka uppdatera mera, jag ska göra mitt bästa och jag ska lyckas med allt detta, idag! :D Hoppas jag iallafall...

Ska äta snart och sen blir det lite plugg och så ska jag börja lite smått med designen. Eftersom vi har studiedag imorgon så kan jag ju göra lite av läxorna då också! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback