Idol 2009

Det blev ingen cross eller fiddy förut, det blev cs med Jennika istället. Vi ville hellre spela så kollade med Jennika om hon ville vara med. Hon påminde mig dessutom om att idol börjar idag! Lätt att jag ska kolla. Kollade inte förra året, eller ja, kollade bara lite då. Nu ska jag följa det lite bättre. Jag tycker personligen att uttagningarna är roligast att titta på men det gör väl alla?

Så snart blir det Idol för min del, och Jennikas också. Peter Jidhe är programleadre detta året också. I år så är det ju inte dom vanliga jury medlemmarna heller utan de är Andreas Carlsson, och Laila och Anders Bagge!

Vad tycker ni om de nya jury medlemmarna? Vi har ju visserligen inte sett dom men vad tycker ni om dom i vanliga fall? eller hur man nu ska säga.

Jag vet inte så mycket om dom men det ska nog bli bra, fast jag gillade denna gamla juryn även dom var lite hårda. Så snart sitter vi bänkade framför tv:n. Lämna gärna en kommentar efter programmet och säg vad ni tyckte om det!

Har även läst att Elin Kling är Idols nya stylist. Tummen upp!

Nu ska jag fixa lite innan det startar. hörs sen, :D


En bild på Juryn!


Anders, Laila & Andreas!




såg du tjejen som fick gå in två gånger?

jag tycker hon borde fått gått vidare..

vad tycker du?

2009-09-08 // 22:00:07

ja visst var hon :D

2009-09-09 // 16:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback