Headache.

Förlåt för dålig upp datering. Jag har inte haft tillräckligt mycket tillgång till dator dom senaste dagarna eftersom Daniels laptop är på lagning, använder den annars. Så nu vet ni det.

Jag har sjukt ont i huvudet idag. hade det igår med, jag dricket alldeles för lite men jag är bara inte törstig, får försöka dricka ändå. Tog en ipren förut men det hjälper inte mycket alls. Har inte hänt så mycket mer. Eller jo, i helgen hade vi en trevlig kväll med några vänner, både nya och gamla. Vi hade det jätte roligt allihopa och kvällen var toppen och jag vet att dom vi var med hade det också. I helgen så ska Jennika komma hit och vi ska ha superduperkul igen. Får se vad vi ska hitta på men på lördag blir det förhoppningsvis bowling. Pusspådet.

På torsdag så åker vi hem till mig. Har inte varit hemma på evigheter så man saknar ju det lite ibland, finns inte så mycket att göra där men kul att träffa mamma och dom lite ibland också.. Pratade med henne förut och hon saknar oss så jag tyckte att vi skulle åka hem åtminstone en dag. Sen åker vi nog dit nästa vecka nån dag igen. Mamma kan ju inte göra så mycket just nu p.g.a alla skador hon har. Orkar inte berätta allt men hon sitter iallafall i rullstol just nu, stackars mamma. Jag och Daniel ska köra lite fiddy och mini cross så fort han kommer. Ska bli lite kul (a). Måste kila nu, ska ta på mig lite skönare kläder och sådär. Hörs sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback