Bunny

Go´kväll allihopa!


Vet inte exakt hur jag ska förklara detta. men nu så har jag skapat en ny kategori på min blogg som heter "Honung". Nu tror ni väl att jag ska sitta och skriva om honung men så är det inte. Amanda har 2 kaniner och hon tyckte att det blev jobbigt att ta hand om 2 st och sådär så för ca en vecka sen så tog jag på mig ansvaret för en av dom och det är honung. Så om ni undrar varför det står honung så är det för att kaninen heter så. Nu har jag berättat det iallafall! Skulle fixat detta tidigare men har inte haft tid eller tillgång till det. Självklart så ska jag lägga ut bilder på min gullunge. Måste bara lägga in dom på datorn först. Kommer att lägga ut lite bilder på den andra också såklart men det kommer mest att handla om Honung här eftersom det är han jag tar hand om. Amanda kommer nog att skriva lite mer om den andra eftersom det är den hon har. Hennes kanin får kallas för den sålänge för den har inte riktigt nått namn, från början var det madicken men sen så fick hon veta att det var en kille och madicken är ju inget kill namn och nu vet inte vad han ska heta, madicken, playboy, hoppsan med mera heter han just nu, alltså en del olika. Har ni några bra förslag på kaninnamn? Killnamn? Han är brun och vit fläckig. Dom blev dessutom kastrerade idag, så just nu är dom väldigt lugna, Honung är helt slut verkar det som.


Honungs stora intresse är att gräva. Han gräver överallt, så gräsmattan är inte allt för vacker på vissa ställen så vi håller dom på ett nu. Vi får nog hoppas att han slutar med det nu. Dom säger att kaninerna oftast blir mycket lugnare när dom är kastrerade så hoppas på det. Första dagarna kunde jag inte ens lyfta han utan att han sprattla och jag bara släppte så fort han gjorde det men nu är jag lite hårdare om han gör det så nu funkar det jätte bra, han har varit lugn när jag har lyft ut han så hoppas det fortsätter så. Mina armar var inte fina första dagarna. Men detta blir bra :D

kolla amandas blogg för mer fakta om den andra!

ska bara komma på länken...


Våra BÄBISAR är BÄST :D <3

2009-09-09 // 18:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback